Palvelut ketjuille

Ketju voi valita kolmesta eri palvelusta ketjulleen sopivan vaihtoehdon:

Kontaktihintapalvelu: Saatte maksuttoman ketjuesittelyn sivustollemme. Kun kiinnostunut hakija jättää ketjullenne lisätietopyynnön, saatte siitä ilmoituksen sähköpostiinne. Pääsette katsomaan kaikkien ketjullenne tulleiden kandidaattien tiedot palvelustamme, paitsi heidän yhteystietonsa. Mikäli hakija tuntuu teistä kiinnostavalta/sopivalta ja avaatte hänen yhteystietonsa, maksatte siitä pienen kontaktihinnan. Hakijan hylkääminen ”En avaa”-painikkeella on aina maksutonta. Tämä palvelumuoto on ketjulle riskitön, sillä vain kiinnostavista kontakteista maksetaan.

Kuukausihintapalvelu: Kuukausihintapalvelujen etuna on se, että hakijoiden kontaktitietojen avaamisesta ei veloiteta erikseen mitään. Voitte siis käyttää tätä hakukanavaa osana omaa rekrytointiprosessianne linkittämällä Ketju.fi:stä löytyvän hakemuksen suoraan omille nettisivuillenne esim. Ketju.fi -bannerimainoksen kautta.

Kuukausihintapalvelu lisänäkyvyydellä: Tämä palvelu on erittäin hyvä tapa erottua Ketju.fi-sivustolla ja saada lisää hakijoita! Hakijoiden kontaktitiedot saa avata rajattomasti ja julkaisemme ketjunne bannerin Ketju.fi-etusivulla. Lisäksi nostamme tämän palvelun ostaneita ketjuja kuukausittaisissa Uutiskirjeissä potentiaalisille yrittäjille.

Voit täyttää ja lähettää ketjusi tiedot >TÄSTÄ>. Ketju.fi:n ylläpito käy läpi antamasi tiedot, sopii kanssasi palvelupaketin ja julkaisee esittelynne.

Suoramarkkinointimahdollisuus mukana oleville ketjuille: Ketjukirjeen lähetys kauttamme rekisterimme yli 3.000:lle potentiaaliselle yrittäjälle. Kaikki Ketju.fin rekisterissä olevat henkilöt ovat hakeutuneet Ketju.fi-sivustolle tai osallistuneet Infotilaisuuksiin tai muutoin ilmoittaneet olevansa kiinnostuneita ketjuyrittäjyydestä.


Onko yrityksesi vasta miettimässä liiketoimintansa kasvattamista franchisingmallilla?

Lähtökohtaisesti franchising soveltuu kasvumalliksi kaikille toimialoille, kaiken kokoisille - kaikille kasvuhakuisille yrityksille. Franchisingin soveltuvuutta kasvumalliksi tuleekin aina tarkastella yritys- ja liiketoimintakohtaisesti, eikä toimialakohtaisesti.

Franchising on yksi vaihtoehtoinen kasvutapa yritykselle muttei toki ainoa ja kaikissa tilanteissa paras. Siksi jokaisen kasvuvaiheessa olevan yrityksen onkin analysoitava franchisingmallin soveltuvuus, mahdollisuudet ja riskit aina suhteessa omiin liiketoiminnallisiin tavoitteisiinsa ennen ketjunrakentamisen vaativaan prosessiin ryhtymistä. 

Franchisingliiketoiminta tulee alusta alkaen rakentaa juridisesti ja liiketoiminnallisesti kestävien peruspilarien varaan, jotka tulee jo franchisinganalyysivaiheessa löytää. Franchisinganalyysi antaa oikeat tekijät päätöksentekoon franchisingtoiminnan aloittamisesta tai sen korvaamisesta muulla liiketoiminnan kasvu-/kehittämismallilla. Lisätietoja ja tarjouspyyntö FranCon Franchise Consultingin konsultointituotteista >> TÄSTÄ>>

Yhteydenottopyyntö