Social Burgerjoint

Social Burgerjoint on suomalainen, laadukkaisiin hampurilaisiin keskittynyt ravintolayhteisö, jonka omistaa The Social Burger Joint Oy. Yhteisö on aloittanut tarinansa Helsingissä vuonna 2017 ja on parhaillaan voimakkaassa kasvuvaiheessa. The Social Burger Joint Oy:n tavoitteena on tehdä Social Burgerjoint –yhteisöstä kansainvälinen ravintolabrändi.

Jäsenyys Suomen Franchising-Yhdistyksessä: Kyllä
Ketjun perustamisvuosi: 2017
Ketjun alkuperämaa: Suomi
Yksiköiden määrä Suomessa: 4
Yksikön alkuinvestointivaatimus: yli 200.000
Yksikön keskimääräinen työntekijöiden määrä: 1-5
Yksikön keskimääräinen liikevaihto: 70-80 000/ kk.

Ketjumme yrittäjän toiminta:

Social Burgerjoint on laadukas fast casual –ravintolakonsepti, joka on tunnettu maukkaista hampurilaisistaan. Konseptin ydin onkin käsin valmistetut (artesaani) burgerit. Social Burgerjointin asiakaskohderyhmä on iältään 18-55 vuotiaat, joista tärkein kohderyhmä on urbaanit ”Milleniaalit” eli, vuosien 1980-2000 aikana syntyneet kaupunkilaiset. Kohderyhmää kiinnostaa ruokailuvalinnoissa yksilöllisyys, terveellisyys ja vastuullisuus. Franchisingottajalla on mahdollisuus kasvattaa Social Burgerjoint -liiketoimintaansa avaamalla useampia Social Burgerjoint –yksiköitä suomessa.

Millaista yrittäjää haemme:

Social Burgerjoint -yrittäjäksi valittavilta vaaditaan konseptiin sitoutumista ja yhteistyöhenkisyyttä, joiden lisäksi vähintään seuraavia ominaisuuksia:
- intohimo ruokaan
- halu tarjota asiakkailleen maailman parhaita burgereita (laadun arvostus),
- jonkinlainen kokemus tai ”haju” ravintola-alasta,
- hyvä kommunikointikyky suomeksi,
- ei luottohäiriöitä sekä
- valmius ja kyky rahoittaa liiketoiminnan aloituksen vaatima investointi.

Eduksi luetaan lisäksi, jos henkilö:
- on toiminut (franchising)yrittäjänä ja on liiketoimintaorientoitunut,
- on iältään yli 30 vuotta ja
- omaa esimieskokemusta sekä
- on järjestelmällinen ja tarkka taloudenpidossa.

Ketjumme tarjoaa yrittäjälle:

· valmiiksi kehitetyn ja mallinnetun ravintolakonseptin trendikkäillä fast casual- ja burger-markkinoilla
· kirjalliset ohjeistukset toiminnan harjoittamiseen (Social Burgerjoint -käsikirjat)
· markkinoilla kiinnostavan brändin elementit tavaramerkkisuojattuine tunnuksineen
· hyväksytyn liikepaikan ja vuokrasopimuksen liiketilaan
· valmiiksi suunnitellun, rakennetun ja kalustetun ravintolan
· yrittäjän/ravintolan vastuuhenkilö(ide)n alkukoulutuksen
· konsultoinnin avausmarkkinointiin
· on-site tuen ravintolan avaukseen ensimmäisten päivien ajaksi
· ketjun omien tuotteiden osto- ja myyntioikeudet,
· valmiit ostosopimukset ja logistiikkaratkaisut,
· ketjumarkkinoinnin koordinoinnin
· valmiit yhteistyökumppanit taloushallintoon ja kassajärjestelmään
· Kotipizza Groupin tukipalvelut
· nettisivut ja sähköpostiosoitteet (burgerjoint.fi)
· laadun valvonnan ja liiketoiminnan seurannan ja ohjauksen
· kollegaverkoston kokemuksen – yhteydet muihin Social Burgerjoint -yhteisön yrittäjiin sekä
· jatkuvan konseptin kehittämisen.